» Torsdag

Hej vännen 
 
Det har blivit några dagar då jag återigen är inne i en svacka. Jag går upp på morgonen, gör det jag ska under dagen sen går jag och lägger mig kl 22. Har ingen ork till något. I tisdags och idag så har jag jobbat med alla goa ungar. Blir glad och varm i hjärtat när dom möter mig med kramar på morgonen. Dom frågar mig vart jag har varit då jag inte har jobbat och när jag förklarar att jag måste vara på ett annat ställe där man söker jobb så säger dom "men du jobbar ju här?" "Ja men inte varje dag tråkigt nog" svarar man då. Vad jag får höra som svar då är "Vi tycker att du ska jobba här jämnt för du är så snäll" :) Hur kan man inte bli annat än varm och glad i hela hjärtat och själen? 
 
Idag efter att jag hämtade Oskar på dagis så tog vi oss en liten cykeltur runt i området. Nu jävlar har prinsen insett att han kan visst cykla själv, och FORT går det :) Däremot blir han förbannad om han måste cykla på grus/sten för då tar det ju i lite :)
Filmade honom lite men jag måste bara föra över den och komma på hur jag ska lägga ut den här utan att behöva ladda upp den på youtube.
Men det är en glad kille som cyklar det kan jag lova :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback