» Tidig morgon

Godmorgon
 
Här är man vaken med tuppen och jag har varit vaken sen kl 05.25. Men det finns ju en anledning såklart, sitter just nu på jobbet och väntar på att dom första små busfröna ska komma :)
Idag fick jag nämligen äran att öppna, vilket inte gör mig så mycket, det enda kruxet är att när jag ska göra det så sover jag så jävla dåligt. Vaknar två-tre gånger i timmen. Sen igår kväll vid 23 tiden så kom Oskar in till oss och la sig. Så jag har även haft en mysig liten skrutt bredvid mig som sparkar och buffar omkring. När jag åkte hemifrån sov mina grabbar gott i sängen iaf :)
 
Nej nu ska jag börja förbereda lite inne på avdelningen inför frukosten
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback