» Sopbilen och bajsande leksakshund

Hallå vännen
 
Imorse när vi gick till dagis så hände det något spännande! Vi mötte sopbilen när den kom för att hämta alla sopor. Oskar var väldigt fascinerad och vi fick inte gå förens sopbilen hade åkt iväg. 
Hela vägen till dagis så gick prinsen och sa att sopbilen tog hans blöjor ♥
 
Att vara på "vuxen dagis" gick bra. Det kanske inte är det roligaste som finns men man gör det roligt. Lyckades hamna i en bra grupp så lite skratt har det blivit idag.
Imorgon ska jag dit igen men på fredag ska jag jobba lite :)
 
Här hemma på eftermiddagen så har vi lekt och busat och spelat hunden som bajsar spelet. Eller vi gjorde bara så han bajsade och jag tror att det var jag och Henke som hade det roligast :)
Bajset är på väg ut
Fääääääääärdig ;)
Hahaha och prutt ljuden den hunden ger ifrån sig är inte nådiga. Jag och Henke skrattade som sagt hur mycket som helst. Oskar satt mest och höll för öronen ;)

Sen kom Henke på att man kan få fram prutt ljuden på ett annat sätt också, kiss och bajs humor, det har vi det :D
 
Nu ska jag duscha sen är det dags att förbereda lilleman för kvällen. Just nu har han precis kollat klart på Tigers Film :) Sen är det välling och godnatt saga som gäller :)
 
Kärlek♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback