» Mys ute i parken

Hej vännen
 
Jag är trött seg och har absolut ingen tidsuppfattning över huvud taget. Flera ggr idag har jag fått för mig att det är måndag men nejdå det är tisdag.
Oskar mår mycket bättre nu, han äter och leker för fullt. Lite rethosta men vi får hoppas att den går över snart :) Så idag var Oskar till dagis och lekte med alla sina kompisar. Han blev ju så klart ledsen när jag lämnade men det hade gått bra och han hade lekt och busat med alla. När jag kom och hämtade var det en lycklig kille som skrek MAMMA och sprang och krama om mig, älskade unge ♥
Efter dagis så blev det en stund ute i parken tillsammans med moster, sen kom även farmor Inger förbi en stund.
 
Nu är det snart dags att sova. Imorgon börjar skiten jag blivit utslussad på via arbetsförmedlingen... känner inte alls någon glädje över det.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback