» Kladdkaks muffins och mysdag

Hej min vackra vän
 
Trots tråkigt väder med regn och kyla så tog jag och Oskar oss en promenad hem till mamma och pappa. Med oss hade vi nybakade kladdkake muffins :)
Så himla enkla att göra och så förbaskat syndigt gott :)
 
Oskar bestämde sig när vi var ute och gick att han skulle ha korv och bröd till lunch. Men det roliga är att det slutar alltid med att han bara äter korven och inte brödet..
 
Hemma hos mamma och pappa blev det en mysig dag/eftermiddag med prat och vila. Mamma och jag tog oss en promenad upp på stan så fick Oskar vara själv med morfar. Köpte mig en ny foundation och lite annat i sminkväg. Sen fick prinsen ett par nya vår skor, får ta kort på dom i morgon så även du kan få se dom :)
 
Nu är vi iallafall hemma och Oskar sparkar boll för fullt. Själv sitter jag och vilar lite känner hur min andra lilla prins i magen har börjat med lite lätt gymnastik :D Underbar känsla ♥ Här om dagen kunde jag verkligen se hur magen rörde sig. Älskar att se och känna rörelserna/sparkarna ♥
Men trots det så kommer nog inte den här graviditeten vara lika enkel som med Oskar, men det återkommer jag om i ett alldeles eget inlägg :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback