» Fina akryl naglar och hemsk morgon

Hallå snygging
 
Trots en svidande hals, rinnande näsa och lätt huvudvärk så pallrade jag mig iväg till vuxen dagiset. Idag fick vi hjälp att göra våra personliga brev och cv och när vi var klara med det fick vi sluta. Så halv tolv satte jag mig på Family Nails salongen på engelbrektsg och fixade mina naglar
Akryl naglar med vita tippar för BARA 198kr!! Okej det billiga priset berodde lite på att jag hittade en kupong i Örebroar´n men ändå :)
 
Oskar har haft det bra på dagis idag. Däremot så hade vi inte en sån bra morgon. Usch har aldrig varit med om något liknande. För någon vecka sen så berättade jag ju om att vi har haft lite problem med lämningen. Men idag började det redan hemma. Han BOKSTAVLIGEN talat gömde sig under sin säng och skrek, grät och var helt hysterisk att han inte ville gå till dagis. Fick dra fram honom, tvinga på honom kläder sen skynda mig iväg. Och halvvägs ut genom porten inser jag att jag har glömt busskortet. Springer upp fort som fan men vad hjälper det när Oskar återigen fick en sån panik att han bara skrek så det ekade MAMMAAAAAAAAAAAA MAMMMAAAAAAAA!!!!
Fick bära en ledsen kille hela vägen till dagis samtidigt som jag kände mig stressad för att hinna med bussen.
Ojoj säger jag bara, den här morgonen var inte rolig!
Sen när vi kom hem idag så säger han till Henke att det faktiskt var kul på dagis. Förstår bara inte varför han ska vara så ledsen på morgonen. Det är jobbigt och jag blir jätte ledsen :(
 
Nej nu ska jag kolla på en film, Rock of Ages innan jag ska sova. Imorgon ska jag jobba och återigen få träffa alla barn och arbetskamrater :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback