» Underbar dag med min lilla prins

Hallå där
 
Vilken underbar dag vi har haft! Den blev jätte mysig precis som jag förutspådde ;)
Vi började med att gå upp på stan och så gick vi direkt till Mummel&Mums för att äta lite lunch. Jag har aldrig ätit eller fikat där så det var lite nytt även för mig.
Oskar ville ha pannkakor, och allt hamnade i magen :)
Riktigt god smörgås :)

Jag måste faktiskt säga att det var ett riktigt bra fik, barnvänligt och bra priser. Dit kommer jag definitivt att gå igen :)
Sen blev gick vi och strosa lite på stan innan vi träffade Stampe som vi sen gick och fikade med.
Blev ju såklart lite shopping (som vanligt när jag är på stan) men inget dyrt ;)
Oskar fick en rit tavla :)

Och två nagellack till lilla mig :)

Nu är det snart dags för lite middag, sen får vi se vad resten av kvällen har att erbjuda.
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
06 September, 2012 - 17:20

Ni verkar har haft en riktigt mysig dag<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback