» Trött

Gokväll vackra du
 
Idag har det varit en lång dag. Mobilen väckte mig 05.45 så det var bara att pallra sig upp och göra sig redo för en dag på jobbet. Som tur var så hade jag laddat kaffe bryggaren igår kväll så jag fick en kopp kaffe innan jag cyklade iväg. Fick nästan en chock när jag cyklade, kallt som satan, men jag hade som tur var halsduk och vantar :)
 
Att jobba idag var inte det härligaste om jag ska vara ärlig, barnen var helt vilda idag. Dom lyssnade inte, var högljudda och extremt otåliga när det kom till allt. Men dagen gick fort ändå och jag får så mycket beröm av personalen så jag är nöjd och glad :)
 
När jag hämtat Oskar på dagis så stannade vi till och lekte på gården. Trots att det var lite blött så åkte vi rutchekana och gungade lite :) 
 När vi kom hem så satte vi oss i Oskars rum och lekte lite med bilar. Underbart :)
 
Nu blir det en hel del bilder på lägenheten så var beredda :
 
Mer orkar inte jag just nu, är ganska trött just. Ska äta lite yoghurt nu sen krypa ner i sängen :)
 
ärlek ♥


anncatrin boström
18 September, 2012 - 21:40

Ni har fått det så fint<3

Marie
18 September, 2012 - 21:40 / BLOGG: http://mariebostrom.blogg.no/

Ser ut som en stor och härlig lägenhet. Jättefint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback