» Tisdag

Hej min vän
 
Dagarna går fort och jag vet inte om det är bra eller dåligt.
 
Idag så ringde väckarklockan 05.45 men inatt sov jag dåligt så jag var halvt som halvt vaken. Vet inte varför jag sov dåligt, vaknade hela tiden och sov aldrig riktigt djupt.
Cyklade iväg till jobbet och började kl 7 och jobbade till 15.00, fick vara kvar en halvtimme extra för att det fattades personal. 10 minuter innan jag slutade så ringde min farmor och frågade om hon kunde komma och hälsa på, hon ville ju se den nya lägenheten :)
Så jag skyndade mig och hämta Oskar sen hem och mötte farmor :)
Vi fikade och pratade lite innan det var dags för henne att åka med bussen. Men det var trevligt att hon kom förbi :)
 
Nu är det mys som gäller. Oskar ska snart sova och då ska jag lägga mig och läsa lite. Henke är på hockeyn och när han kommer hem så blir det att umgås med honom. Imorgon åker han till Malmö och kommer hem på fredag, han ska göra ett monterings jobb. Själv ska jag jobba 11-16.30 så Oskar får vara på dagis från 10.30 -17
 
Blir tyvärr bara ett inlägg med text för idag har det inte blivit mycket foto stunder.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback