» Städning och Elefanter

Hej min vän
 
Sitter just nu på en köksstol och känner hur extremt trött jag blev helt plötsligt. Den här dagen har gått i ett känns det som.
Tidigt imorse så kom mamma hit (underbar som hon är♥) och hjälpte mig att städa. Vi gjorde som sagt en riktigt grov städning överallt och även Oskar var med och städade. Blev lite stressigt vissa stunder men det gick bra iallafall.
 
Just nu är det så rent här hemma att jag knappt vågar röra mig för att det ska bli skitigt. Och inte blir det lättare av att Oskar tar på sig sina skor och springer runt här hemma, haha men så skitigt blir det ju självklart inte :)
 
Blev en paus i städningen för att åka till BVC för 2 1/2 års kontroll av den lilla prinsen. Allt gick jätte bra och han pratade bra med "doktorn". Han klarade övningarna jätte bra och fick "bra betyg". Oskar är nu 90cm lång och väger nästan 14kg, som "doktorn" sa : En jätte fin kille
När vi cyklade hem från vårdcentralen så åkte vi förbi Cirkus Scott som är i stan och gissa vad vi fick se, jo elefanter! Och självklart stannade vi till så Oskar fick titta ordentligt på alla djuren :)


Vi såg även små mini hästar, hästar och kameler :)


När Henke kom hem från jobbet så tog vi oss en promenad bort till cirkusen igen för att visa Henke elefanterna men då var dom inne i sitt tält :( Men cirkusen ska ju vara här enda tills på söndag så det finns ju fler stunder att gå dit. Vore så himla roligt att gå på cirkusen med Oskar men jag vet inte om han är för liten eller inte. Vill ju inte betala en massa pengar sen vill han gå hem ganska snabbt :/ Jag måste verkligen fundera på detta.
 
Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad, har rätt så ont i mina axlar så dom kan behöva mjukas upp lite.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback