» Shopping och pyssel

Hej min vän
 
Idag så blev det en tur ut till Marieberg och skopunkten med min underbara far :) Köpte mig två par skor, ett par vanliga vardagsskor och gummistövlar. Var även hemma hos Josefine och hämtade ett sängbord till mig.
 
Efter Marieberg så följde pappa med hem igen och drack lite kaffe. Passade även på att låta honom sätta upp min spegel och lite annat :)
 
Resten av kvällen har spenderats i lugn och ro med min familj. Fick en chans att göra klart lite pyssel jag har haft liggande.
Nu är det vuxen tid som gäller och godis skålen är framme :)
Trevlig lördags kväll!
 
Kärlek ♥


anncatrin boström
30 September, 2012 - 21:55

Snygga skor o burkarna blev bra o den som du gjort till Oskar blev jätte bra<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback