» Sago Stund

Hallå där
 
Efter att ha ringt alla samtal tidigare idag så gick vi ut i parken och lekte tillsammans med mamma/mormor. Oskar älskar ju att vara ute och vi ska alltid ha med oss fotbollen ut. Jätte viktigt, men idag hann vi även med att gräva i sanden och gunga.
Vi blev även bjudna på god mat och lite mys innan vi åkte hem. När vi kom hem så möttes vi av en polisbil som stod utanför oss. Dom var ute och patrullerade i området (cirkusen), och Oskar tyckte att det var väldigt spännande. Varje gång vi ser en polisbil eller ambulans så säger prinsen att han måste åka med :) Haha njaa jag tror inte det ;)
 
För en stund sen så var det läggdags för min prins. Vi har återigen tagit tag i att läsa en bok när han äter sin välling, och de senaste kvällarna har han velat att vi läser en bok som heter "Jag älskar dig mamma". Den handlar om en liten nyfiken björnunge som är ivrig att testa olika saker och mamman som följer efter och lär den lilla hur man gör. Hur som helst, jag älskar verkligen dom stunderna. För Oskar lägger sig fint i sängen, kurrar ihop sig nära mig och verkligen lyssnar :) Funderar dock på om vi skulle testa en annan bok imorgon så vi får lite ombyte eller om vi helt enkelt ska läsa samma bok.
Vad är din tanke?
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback