» I morgon smäller det!

Hej min vän
 
Jag ber om ursäkt för brist på inlägg men just nu är det verkligen fullt upp med packandet!  Men jag tror faktiskt att jag är klar. Allt är ner packat och jag har även hunnit städa badrummet en extra gång. Oskar sov ju hos mamma och pappa natten till idag så jag har haft hela dagen på mig att packa i lugn och ro. Lyssnade på
hög musik och sjöng/dansade mig genom alla kartonger :) Man måste ju sätta en liten ljusglimt på tråkiga
situationer ;)
Det är ett virrvarr av kartonger, högt och lågt



Alla kläder fick hamna i säckar

Jag har en känsla redan nu att på lördag kommer jag ha en rejäl tränings värk.
När Oskar kom hem idag så blev det puss och kram kalas här hemma. Min lilla prins ♥ Just nu så
sitter han i soffan och kvälls myser framför Scooby Doo. Imorgon ska han vara på dagis när vi kör igång med
flytten. Kl 8 ska jag vara på Öbos kontor för att skriva på ett papper om att vi byter nycklar, sen jäklar ska vi köra igång.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback