» Fullt upp men äntligen helg

Hej min vän
 
Dom senaste dagarna har man verkligen haft fullt upp! Igår efter jobbet så blev det att skynda sig hem, hämta lillemannen sen mötte vi upp mamma som var snäll och passade Oskar när jag var på föräldramötet på dagis.
Jag fick en hel del bra information och tips som jag ska försöka använda både hemma och när jag jobbar :)
När jag kom hem från det så blev det dags att börja med kvälls rutinerna, välling och mys innan läggdags. Men igår var Oskar så trött så han somnade i soffan framför Scooby efter att han druckit upp vällingen :)
Mormor och Oskar busar ordentligt när dom är med varandra :)
 
Idag så blev det jobb en kort stund, 7.30-11.30 men det var rätt så skönt om jag ska vara ärlig! Vi tog med oss hela barngruppen och fick till en backe där dom kunde rulla ner, vilket resulterade i 15 jätte leriga ungar. När vi kom tillbaka till förskolan så fick vi använda vatten slangen för att bli av med den värsta leran :) Men barnen hade super kul och det är ju det viktigaste :)
 
Efter jobbet så hämtade jag såklart Oskar sen åkte vi hem och sov middag innan Josefine kom hit och hälsade på.
Vi gick iväg och köpte mat och hade en liten mys dag innan hon skulle börja jobba
Och idag blev det återigen Saigon, men det är ju så himla gott så det är inga problem. Även Oskar tycker om det och åt med god aptit :)
 
Nu är Henke hemma igen och familjen är återigen samlad. Just nu ligger han dock och sover så vi får väl umgås imorgon antar jag :)
Jag och Oskar sitter och myser i soffan iaf, men det verkar som att även min lilla prins är trött och vill sova. Imorgon hoppas vi på lite sovmorgon men det märker vi :)
Min lilla mys unge ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback