» Fin sång på danska och storstäd

Goooomorgon underbara
 
Imorse blev jag väckt kl halv sju av fin sång. Oskar låg i sin säng och sjöng på Hjulen på bussen, men på danska :D
Haha jag vet helt underbart komiskt men han älskar den låten och får han höra den så kan han sitta still i evighetet och lyssna om och om igen.
 
Idag är det som sagt städning som gäller. Mamma kommer hit om en stund och ska hjälpa mig. Får se hur det kommer gå när Oskar är hemma idag. Han var ju på dagis igår och han är ju ett 15 timmars barn på dagis och man får helst inte överskrida dom timmarna. Måste prata med hans fröknar hur jag ska göra eftersom det kommer finnas mer tider för mig att jobba och då måste han ju vara mer på dagis. Så frågan är ju hur man ska lösa det här med timmarna.
Jaja strunt i det nu, vart var jag? Jo städning.. Det ska putsas fönster, dammas överallt och avlopp ska rensas. Mmm underbara tisdags nöje ;)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback