» Det är helt..

Hej min vän
 
Har precis satt på en kastrull med ris så jag kör ett inlägg innan det börjar koka :)
 
Imorse när vi vaknade så blev det frukost mys framför Scooby Doo. Det är helt sjukt hur ett barn kan fastna på just en sak. Först var det Rupert Björn, Rorry Racerbil, Pippi Långstrump, Bilar filmerna och nu Scooby. Undrar vad som kommer härnäst?? :)

Idag kom Oskars farmor och farfar och hälsade på. Dom hade med sig lite presenter till Oskar som blev uppskattade.
En radiostyrd bil, och den här var inte Oskar rädd för ;)
Två dataspel, det är för 5-8 åringar men vi ska testa det ändå :)
 
Eftersom vi fick besök idag så ville jag ju självklart baka något gott så jag gjorde först kladdkake muffins men... Jag misslyckades totalt!! Första gången jag misslyckas med att baka muffins. Glömde bort att jag hade dom i ugnen tills det började lukta lite bränt i köket. Som tur var hade jag ingredienser hemma så jag kunde göra brownies :)
Det blev en trevlig stund med fika och Oskar lekte för fullt med sin nya bil och med farmor och farfar.
 
Nej nu hör jag att riset kokar, dags att springa till köket!
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback