» Tandläkaren och marknad

Hej min vän
 
Okej domen från tandläkaren lät så här, liten infektion i tandköttet så jag MÅSTE börja med tandtråd/plackers och munskölj helst flux. Annars var det okej, det var bara en kort undersökning idag så jag ska tillbaka den 6e november för att få bort tandsten :)
 
Efter tandläkaren så blev det marknad med mamma och Josefine, super mysigt och dagen bjöd på MYCKET skratt :D Haha pinsamheter och mer pinsamheter ;)
 
MUMS
Kanderade äpplen var inte så gott som jag trodde..
Strumpor till Oskar
Och strumpor till mig själv :)
 
Efter marknaden så blev det kaffe hemma hos oss. Oskar busade och lekte med mormor och moster innan dom skulle åka hem :)
Jag och mitt allt ♥
 
Tack mamma och Josefine för en toppen dag!
Jag älskar er!
 
Kärlek ♥
 


anncatrin boström
02 Oktober, 2012 - 20:55

Tack själv för en toppen dag trots alla pinsamheter;) Kram<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback