» Grått och Trist

Godmorgon vackra du
 
Igår var det en sån där dag då jag helt enkelt inte orkade göra ett inlägg. Gjorde inget som var ansträngande utan det var helt enkelt brist på ork. 
Gårdagens spenderades i lugn anda, vi fick besök av Maggan och Marika som ville leka lite med Oskar. Och den lilla mannen älskar ju att visa upp sitt nya rum för alla som kommer hit :)
Sen hade jag den där roliga stunden nere i tvätt stugan mellan 16-19, men jag var klar redan innan kl 18 så det var ju lugnt. Lyckades få det bra rummet med 3maskiner 1 torktumlade och 2 torkskåp :)
 
Idag är det måndag och ny vecka. Som jag vet just nu har jag inga jobb inplanerade men det kan ju alltid ändras.
Vad som händer just idag vet jag inte. Tror att det kan komma en tjej från Öbo på besök men jag är inte säker. Skulle behöva städa så man kanske skulle göra det idag.. Vädret är ju trist och grått och det är ju knappast kul att gå ut då om jag ska vara ärlig :/
Nej det får bli en mys dag med min lilla prins idag :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback