» Choklad muffins och kokos drömmar

Hallå vännen
 
Det blev bakning som jag sa, men bara kakor (en sort) och muffins :) Vad det blev? Chokladmuffins med havregömma och kokos drömmar. Och jag måste säga att det blev lyckat :)
 
Milla kom hit idag och fikade sen bjöd jag henne på middag, kina gryta. Så himla gott och enkelt :)
 
Älskar att umgås med Milla. Hon är en sann vän som alltid har funnit för mig i alla stunder och lägen :)
One of my best friends :)
 
Nu ska jag snart gå och sova. Imorgon ska jag jobba, 9-16.30 och Oskar ska vara på dagis. Får se hur det kommer gå eftersom han inte var där förra veckan. Hoppas att det kommer gå bra och att han kommer vara glad hela dagen :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback