» Även hallen kommer..

Hallå där
 
Idag hade jag två projekt här hemma förutom att leka och busa med Oskar. Den ena var stor städning av lägenheten och det andra att göra ordning i mitt skafferi. Varför? Jo när vi flyttade in så hamnade bara allt där inne, så jag har inte kunnat hitta det jag behöver utan att behöva skapa mer kaos :)
Kalla mig nörd men när jag ändå var igång så gjorde jag en lista på vad som fanns där inne,
Ganska smart inför nästa stor handling :)
Och med min otur så tappade jag ut påsen med pasta så jag hade spagetti över hela golvet :/
 
Men nu hittar jag allt i mitt skafferi :)
 
Vi fick även besök av Öbo idag och fick bra nyheter, ingen tid för tapetsering än, men vi kommer även få hallen fixad så blir allt klart på en gång :D Hur kul är inte det? Så imorgon ska jag gå ner till kontoret och välja färg :D Hon sa att någon gång nu under hösten kommer det att ske men hon kunde inte lova när, men det kommer ske och det är huvudsaken :)
 
Nu ska vi snart natta Oskar sen ska jag också gå och lägga mig. Känner för att ligga och läsa tills ögonen blöder av trötthet :)
Imorgon är det dagis som gäller för prinsen och jag ska till tandläkaren :( Usch hatar verkligen tandläkaren :(
Sen är det snack om Fjugesta marknaden med mamma och syster innan prinsen ska hämtas.
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback