» Jobb och bio kväll

Hej min vän
 
Just nu sitter jag och Oskar och äter en massa satsumas/clementiner :) Skrutten vill inte alls sova middag och jag börjar fundera på om det kanske är dags att sluta med det.
Anledningen att jag är hemma nu är att jag har redan jobbat idag, fick öppna idag så jag jobbade mellan 6.30-11.30.
Oskar mår mycket bättre och var på dagis idag en liten stund på förmiddagen :)
Imorgon ska han få vara där hela dagen då jag ska jobba 8-15.
 
Ikväll är det dags för bio, och inte vilken film som helst, utan den efterlängtade Breaking Dawn Part 2
Ohh så jag längtat efter denna film :D Känns lite sorgligt bara att det är den sista och att det inte kommer bli fler. Så ikväll blir det att möta Milla, Josefine och mamma på bion sen jäklar så smäller det :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback