» Har man inget att göra så

1. Hur gammal är du om fem år?
30... fan va ont det gjorde att skriva det ;)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min prins Oskar ♥

3. Hur lång är du?
haha 159..

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
kommer inte ihåg

5. Vem ringde du senast?
Mamma :)

6. Vem ringde dig senast?
En jobbig försäljare

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Ska vi vara hemma hos er eller hos oss?" från Marika

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Beror nog lite på vad det är jag vill få sagt

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta :)

10. När såg du senast din mamma?
Lördags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
Innan 6 snåret, vanlig tid här hemma :)

13. Vilken är din favoritjulsång?
Bra fråga..

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ingen aning

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Två barn och ett härligt familjeliv med stort socialt umgänge :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att vara ensam

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Oskar som busade här hemma innan dagis :)

19. Hur stor är din säng?
Tror att den är 180.. eller större, vet inte

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar :)

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Rosa pyjamas byxor och ett linne

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Jag har två och henke har 2

23. Hur många landskap har du bott i?
2 stycken, värmland och närke

24. Vilka städer har du bott i?
Haha räknar bara Örebro som stad ;D

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror väl på vädret eller?

26. Är du social?
Kan man lugnt säga :)

27. Vilken är din favoritglass?
Gillar nästintill all glass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Finns mycket gott

29. Tycker du om kinamat?
Bästa som finns :)

30. Tycker du om kaffe?
Oh ja

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe eller o'boy, haha jag vet, behåller barnet inom mig ;)

32. Sover du på någon särskild sida?
Om man menar sida i sängen så höger sida :)

33. Kan du spela poker?
Nej och är inte intresserad av kortspel heller

34. Tycker du om att mysa/kela?
Såklart :)

35. Är du en beroendemänniska?
Nja det vill jag inte påstå

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej men min morfar skulle ha fyllt samma dag som mig om han levde :)

37. Vill du ha barn?
Har redan den underbaraste sonen som finns :) och så klart vill jag ha mer :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Helst bassäng, gillar inte saltvatten..

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Oskar :)

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja min förlovningsring :)

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Just nu Once Upon a Time och Revenge

44. Kan du rulla med tungan?
Jaa

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Hm finns många som kan få att skratta :)

46. Sover du med gosedjur?
Haha har en nalle bredvid sängen

47. Vad har du för ringsignal?
Jennifer Lopez- Papi

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Finns några stycken i någon låda

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min kamera

50. Flirtar du mycket?
Lite flörtig är man väl, skojflirt

51. Kan du byta olja på bilen?
Verkligen inte

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Har inte ens körkort så nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på och läser Breaking Dawn

54. Läser du dagstidningen?
Aftonbladet dagligen på internet

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej men funderar på det..

56. Dansar du i bilen?
Haha bara om det är en bra sång

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix megapol eller så var det rock klassiker

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Måste ha varit något i skolan

59. När var du i kyrkan senast?
Tror det var på en begravning när kommer jag inte ihåg

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Vem minns det egentligen?

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt och jag flög ut på morgonen när jag såg alla kryp inne i tältet

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Henke tror jag

63. Vad lyssnar du på just nu?
Absolut ingenting

64. Har du varit med i tidningen?
Ja det har jag

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Inget vad jag vet

66. Vem såg dig naken senast?
Henke

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Har två, en vit som lyser neonblå när man borstar och en rosa

68. Hur imponerar man på dig?
Genom att vara sig själv och inte spela Allan

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?

Finns många jag kan prata med

70. Har du någon piercing?
Naveln

71. Din största vinst?
75kr på triss, jag vet STORVINST

72. Civilstånd?
Förlovad och sambo

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Bloggen, facebook och några nyhetssidor.

74. Är du fåfäng?
Haha lite

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Finns nog vissa saker man ångrar att man har gjort i sin ungdom

76. Hur gammal är din pappa?
48år

77. Vilket är ditt drömjobb?
Vet faktiskt inte.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Ja gud ja, finns väldigt mycket man vill göra

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Katt

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Är rädd för ormar, spindlar och fåglar 2. Jag har en liten godisgömma...  3. Jag skriver dagbok (inte bloggen)

81. Svär du ofta?
Nångång varje dag

82. Sverige när det är som bäst?
Sommaren :)

83. Kan du åka slalom?
Nej, men så har jag aldrig ens testat

84. Vad har du ätit i dag?
Frukost

85. Vad har du för utbildning?
Är utbildad barnskötare och har planer på att utbilda mig till förskollärare:)

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Ärligt? Inge eller jo mina ögon

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Haha kolla ovan så kan du räkna ut svaret

88. Vilken är din bästa egenskap?
Jag är en väldigt bra lyssnare och en bra vän

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kan vara lite envis

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Ingen vad jag vet

91. Saknar du något?
Nånting saknar man alltid

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, det tycker jag :)

93. Vad gör dig arg?
Människor som bara tänker på sig själva och som inte kan glädjas åt andra. Sen hatar jag folk som gör barn illa

94. Vad gör dig glad?
Min underbara familj och mina underbara vänner

95. Har du varit gift eller förlovad?
Är förlovad :)

96. Vad ska du göra i helgen?
Umgås med min son :)

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Kan inte komma på det just nu..

98. Vad har du för laster?
Röker lite då och då men försöker sluta sen är jag en stor godisråtta ;p

99. Vem är din förebild?
Mina föräldrar

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Dricka kaffe och bädda sängen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback