» Mysig dag med syster ♥

Gokväll min underbara vän

Hoppas att du har haft en lika härlig dag som jag har haft :)

Hade ju tänkt gå till blomsterlandet idag och sen hem och plantera lite nya blommor men det blev inte riktigt så. Min underbara syster ringde till mig och frågade om inte jag och Oskar ville komma hem till henne och äta mat tillsammans, och det är väl klart vi ville det :) Så när Oskar vaknade tog vi på oss kläder och tog oss en härlig promenad i det härliga underbara vårvädret! Hoppas Hoppas Att våren är här för att stanna!

Passade på att gå in på Hm och Kicks när jag ändå var på stan. Mitt löspuder är snart slut, min ögonbryns penna snart bara en stump och ingen eyeliner. Så det blev lite smink shopping. Hittade även en mascara på kicks till dunderpris, 99kr. Josefine sa att den är bra så jag väljer att lita på henne ;)

Klart stora killen ska gå själv :)

Oskar blev väldigt fascinerad av sin skugga, så han stannade några
gånger och vinkade lite och iakttog den.

Oskar skulle köra vagnen (tur att man kan fälla ner handtaget)

Det var väldigt kul att vara ute på mosters balkong och kolla på alla
bilar och bussar. Jag var ärligt talat riktigt nervös när Oskar sprang
fram och tillbaka på balkongen, högt upp ju!

Köpte några färdiga cupcakes till fikat, men ärligt? Dom var inte goda.
Då måste jag säga, inte för att skryta eller så, men jag bakar
fan så mycket godare cupcakes

Glass, kakor och cupcakes till efterrätt, snacka om socker :)

Så jag får tacka min underbara syster för en jätte trevlig, rolig och mysig dag. Och tack så mycket för den goda maten :) Vi älskar dig♥

Har försökt att sitta lite till nu på kvällen med matematiken, men jag förstår verkligen ingenting. Känner mig helt hopplös. Vill aldrig mer vara sjuk, missar bara viktiga genomgångar som jag verkligen behöver :( Får prata med
min lärare imorgon och se om han kan hjälpa mig att förstå det bättre.
Nu ska jag ta kväll, kanske sätta mig i soffan glo på något tråkigt program, eller så kanske man skulle kolla in "Den sista dokusåpan" på tv6play?? Eller lägga sig och läsa?? Äsch det märks :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback