» Torsdag

Hallå min vän

Idag fick jag en stress fri torsdag :) Hade ingen engelska imorse pga att lärarna har friskvård. Så jag har bara historia och den börjar om timme.
Natten var åter igen inte rolig, Oskar fick sova mellan oss, men det slutade med att han låg vaken och sparkade oss i rygg, nacke och ansikte. Så efter många turer så fick jag honom att somna om i sin säng. Kan inte den där förbaskade hostan ge med sig så vi slipper den!?

Efter skolan idag så blir det en tripp upp på stan och fixa lite födelsedagspresenter åt Oskar. Ska även köpa dekorationen jag kommer behöva till tårtorna. Kommer ha med mig Oskar på stan men det gör inget, syster ska också följa med som sällskap en liten stund.

Nu blir det gosstund innan skrutten ska sova middag.


Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback