» Tar gårdagen idag istället

Godmorgon min vän

Dåligt uppdatering om gårdagen så jag kör den idag och du kommer märka varför :)

Blev inte att killarna mötte mig efter skolan igår, Henke tyckte att vädret var för tråkigt. Så efter skolan cyklade jag hem, satte mig direkt vid köksbordet och började plugga matte. Satt hela dagen med en paus för att gå ner och handla sen äta mat.
Henke har lärt Oskar "kasta stenar i en brunn och det säger plupp" leken. Oskar tycker att den är jätte rolig, så medans jag handlade igår så höll dom på med den leken



Sen på kvällen, eller eftermiddagen, så ringde mamma mig och frågade om inte jag ville följa med hem till Josefine en stund. Klart jag kunde det, så jag hoppade på cykeln och mötte mamma sen hem till Josefine. Hon blev allt lite chockad när hon öppnade dörren så var jag också med. Även Veronica var där och vi satt på balkongen hela kvällen, pratade, skrattade och drack lite vin. Kom väl hem vid halv tio, hoppade in i duschen snabbt sen gick jag och la mig.
Super mysigt, tack tjejer ♥

Idag är det matte som står på schemat i skolan. Kanske sitter kvar och pluggar med Sara en stund. Sen hem hjälpa Henke med tvätten, idag kommer han få göra allt själv från början så kommer jag bara komma och hjälpa till när allt ska torkas ;)
Kanske ska iväg och handla idag med mamma och pappa, eller jag hoppas att jag kan följa med. Börjar återigen bli tomt och ekande i både kyl och frys.

Nu ska jag sortera tvätten, lite kan jag iallafall hjälpa till med ;)

Kärlek


anncatrin boström
29 Mars, 2012 - 07:24

Vi hade det jätte trevligt<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback