» Stan shopping och solande

Hej min vän

Idag valde jag att stanna hemma från skolan, jag vet dåligt av mig, men jag har inte varit på topp idag på något sätt. Fast jag har ändå gjort det bästa av det hela och dagen har varit perfekt.

Nu ska inte du tro att jag var hemma idag och lata mig. Jag pluggade och har nu gjort klart min nyhetsartikel, allt jag behöver göra nu är att skriva ut den och lämna in på måndag.

Som jag skrev igår så gick vi upp på stan idag och hade en mys stund. Köpte en ny vårjacka och keps till lilleman och så passade jag på att köpa färg så jag kan färga ögonbrynen, just nu är dom så bleka så jag ser ut att vara ögonbynslös ;P
Sen blev det lunch med mamma, Josefine och Matilda. Mumsig räksallad till mig och pannkakor med grädde till Oskar :) Lyx :)
När vi gick hem så stannade vi till hos pappa så Oskar fick säga hej. Pappa försökte fixa mina boots som jag har haft sönder, men han hade bara sönder dom mer. Aja bara att köpa nya eller lämna in till skomakare (säger hon som skiter pengar?!)

Oskars nya jacka :)

Klart favvo bilen ska vara på kepsen ;)

Som du ser så fick även påskris följa med oss hem. Var några småpojkar som sålde dom. Lite komiskt, dom sa att den kostade 25kr så jag räckte fram 40, då visade det sig att dom inte hade växel? Hm lite misstänksamt, men jag sa att jag tar den för 20 annars får det vara :)
Vi har klätt den med lite mer fjädrar och några påskägg, så nu står färgklicken på bordet :)

Min underbara söta unge, vad skulle jag göra utan dig i mitt liv ♥

Nu på kvällen var jag iväg och solade för första gången på jag vet inte hur länge. Tänkte ta tag i det där nu och få lite färg lagom till våren och sommaren. Jag valde att sola i 20min, ta det lugnt innan jag kör på ordentligt. Sist jag solade solarium lyckades jag bränna ansiktet och bröstet. Inte så lyckat.
Nu ska jag försöka igen och lite röd är jag men det kommer vara borta så jag kan sola igen på söndag kanske ;)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback