» Mycket sömn

Hej min vän

Igår kväll så gick jag och la mig redan strax efter 8, då kan jag säga att alla här hemma redan låg och sov. Vaknade imorse kl 6 men somnade om till kl 7.30 då hade Henke redan gått upp med Oskar. Låg kvar i sängen en stund sen gick jag upp försökte få i mig frukost men det gick inte så bra, slutade med att Oskar åt upp den ♥

Efter att Oskar gått till dagis så hamnade jag i soffan, läste några sidor ur Breaking Dawn (väljer att läsa den i engelskan, jag vet jag velar)


Sen somnade jag till och sov väl från halv tio till halv två. Så jag har fått ganska mycket sömn nu dom senaste timmarna, men jag tror också att det var de som behövdes för jag mår lite bättre.
Skulle egentligen ha fått besök av Milla och David idag, men jag valde att avboka då jag har legat med feber och allt. Vi får ses när vi alla är friska och krya och då jäklar ska vi äta SAIGON. Jag LÄNGTAR!!

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting. Skulle vilja städa här hemma då det ser förjäkligt ut, men både jag och Henke sa att vi hjälps åt när vi mår lite bättre. Ingen idé att överanstränga sig det första man gör :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback