» Morgonstund

Godmorgon min vän

Igår kväll innan läggdags så lyxade jag till det med att göra två super goda räksmörgåsar, hade tänkt ta ett glas vin men så blev det inte..

Goda var dom iaf, lite fredags lyx efter en jobbig vecka, tycker att jag var värd det.
Gick och la mig innan tio då det inte fanns så mycket som gjorde att jag ville vara vaken. Var ganska skönt ändå att lägga sig tidigt, för jag vaknade pigg och utvilad idag.

Just nu sitter jag och får i mig mitt morgonkaffe, skulle behöva äta frukost men jag har ingen aptit för stunden..
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Vädret är ju verkligen inte okej, snö?!

Kanske skulle kolla om man har ingredienser hemma och baka lite kakor?


Att kasta lite ballong så här på morgonen är ju super roligt :)

Kärlek


anncatrin boström
31 Mars, 2012 - 08:12

Oj vad duktiga ni är o vad fina bilder på lilleman<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback