» Matte, tvättning och handling

Börjar känna ångest inför morgondagens prov. Jag sitter verkligen bokstavligen hela dagarna och läser men det är för svårt vissa stunder. Jag har absolut inga problem med procent räkning.. bara allt annat skit.

Satt inte kvar efter skolan men direkt när jag kom hem så öppnade jag böckerna och pluggade. Kl 13 så körde jag och Henke tvätten tillsammans sen var det dags att hämta min lilla älskling på dagis. Han fick följa med mig ner i tvättstugan och slänga in tvätten i tumlare



Hem plugga ännu mer innan Josefine kom hit en sväng. Josefine och Oskar satt och åt smörgåsrån, men efter ett tag så tyckte Oskar att det var godare att bara slicka bort smöret från smörkniven istället. Alltså vad är det med barn och smaken av smör? Förstår verkligen inte!

Sen kom mamma och pappa och hämtade upp oss och
jag fick äntligen komma iväg och handla igen. Någon tusenlapp fattigare men en full kyl och frys med mat :)
Tack mamma och pappa ♥

När jag kom hem från handlingen så var det ju nästan läggdags för Oskar, men han fick kolla klart på sitt barnprogram först. Helt plötsligt hör jag hur han verkligen blir jätte ledsen och helt förstörd inne i vardagsrummet, så jag skyndar mig dit och där står han vid bordet och stor gråter. Då visade det sig att han blev jätte ledsen när Disney Channels "godnatt" sång spelades. Han blev jätte ledsen för att Musse försvann från tvn ♥ Det har hänt förut men vi har inte tänkt på det.
Så han var helt förstörd i ungefär en halvtimme efter det. Hela tiden så frågade han efter Musse på tv, men jag försökte förklara för honom att Musse skulle sova precis som Oskar, tog ett tag att få honom att somna men nu sover han gott i sängen :)

Kärlek


Maggis
28 Mars, 2012 - 20:04

Han har ett gott hjärta det kära barnet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback