» Jag klarade matte provet!

Jag är så lycklig just nu så det är helt sjukt!!

I förmiddags så mejlade jag till min matte lärare och frågade om jag kunde få mitt provresultat. Jag har gått hela dagen och varit nervös och när jag äntligen vågade titta så.. 24,5 poäng av 37 GODKÄNT!!
För dig kanske inte det ser ut som mycket, men för mig som har stort problem med matematik är detta det bästa som hänt sen jag började skolan!
Nu känner jag att jag verkligen kan och jag ska öva på det jag inte kan. Mitt mål är att klara nästa prov och få ett G i kursen.
Så stolt över mig själv!


Kärlek


anncatrin boström
30 Mars, 2012 - 15:24

Du är super duktig,älskar dej<3

Anonym
30 Mars, 2012 - 15:24

Hallå!!

Du om ngn klarar mer än vad Du tror!!!!

Maggis
30 Mars, 2012 - 15:24

Tusen miljoner grattis kära johanna! Superbra jobbat! Kan inte ha varit lätt att plugga med en energisk Oskar i närheten, även om han är den underbaraste ungen som finns


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback