» Grattis min lilla älskling på din 2års dag :)

Gomorgon min vän

Idag är det ingen vanlig dag för det är min lilla älsklings födelsedag hurra hurra hurra!!
För två år sen kl 05.17 föddes du och lades i min famn. Jag kan inte beskriva känslan av lycka och den otroligt starka kärleken jag känner för dig. Du är mitt allt och jag älskar dig mer än något annat. För alltid mammas älskling♥


Vi började dagen med att han fick öppna ett paket i sängen, och det var..


En Blixten bok som låter!! Jätte roliga ljud tyckte Oskar :)

Sen lyxade vi till det och åt frukost i soffan samtidigt som vi kollade på Chuggington :)

Min lilla älskling, idag är det din dag! Och du ska veta att det finns många som älskar dig, men ingen
älskar dig lika mycket som din mamma och pappa!
Älskar dig Oskar
Stort Grattis på din stora dag!!

Kärlek


Anonym
03 Mars, 2012 - 08:17

Jätte mysigt kalas...åh mums sicka goda bullar!! Du rikare & Milla fattigare;)) Love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback