» Fotoalbum och mellofestivalen

Hallå min vän

Egentligen så borde jag väl sova vid det här laget men tydligen inte. Sitter här och lyssnar på musik och får in mina kort som jag beställde för en vecka sen i fotoalbum

Älskar verkligen att sitta och bläddra i fotoalbum, så mycket roligare och mysigare :) Och Oskar gillar det ocks så det är ju alltid skoj att titta med honom :)

Melodifestivalen då? Jaa rätt låt vann ju enligt mitt tycke. Loreen har en bra låt med bra rytm, men hon skulle kunna göra en annan koreografi eller vad det heter. Hade ju varit lite roligt om Dead By April vann men jag tror att Loreen har en bättre chans i maj i Baku.
Men allvarligt?? Var det bara jag som reagerade på Norges vinnare?? Hallå kopia av Eric Saade!! Haha var ju det roligaste jag har sett, jaja låten måste ha varit bra eftersom den gick vidare :)

Nej nu ska jag fortsätta med mitt lilla pyssel sen får vi se om jag kommer somna eller inte, det lär ju märkas ;)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback