» Fortfarande sjuk

Hej min vän

Febern vill inte ge sig, så med andra ord jag är fortfarande sjuk. Jag fryser konstant och det känns som att jag bara skakar av kyla vissa stunder. Febern håller sig runt 38grader och verkar inte ha planer på att sjunka ner till normalt.
Vill inte vara sjuk längre. Nu har jag mått så här dåligt sen i tisdags, nu får det vara nog.
Jag dricker mycket och får i mig nåt att äta, men kanske inte så mycket som jag borde få i mig. Men hur lätt är det när man mår som man mår?

Nu ska jag återigen krypa ner i soffan och vila, har inte gjort något annat dom senaste dagarna..

Kärlek

Snälla Gud där uppe i himlen om du finns, låt mig bli frisk och se till att Oskar inte blir sjuk
Tack på förhand
Amen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback