» Äntligen!

Hej min vän

Jag mår äntligen lite bättre! Fortfarande förkyld och hostar som tusan, men febern är borta och det är även lusten att sova så himla mycket.

Gick ner till affären förut och handlade lite lördags mys godis till mig och Oskar. Ikväll blir det säkert lite Chuggington om Oskar får bestämma :)


Sen är det självklart att jag ska titta på Melodifestivalen!! Finalen ikväll, och jag har faktiskt ingen aning om vem som kommer vinna. Jag har mina favoriter så klart så jag hoppas att det kan vara någon av dom :)

Just nu sover Oskar middag och jag ska passa på att vila lite innan jag ska leka och busa med min skrutt! Har saknat att inte kunna göra det på 4dagar, så nu jäklar ska det lekas :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback