» Tisdag morgon

Godmorgon vacker

Inatt hände det.. Oskar trillade ur sin säng inte bara en gång utan två. Det gick bra och han ville somna om ganska fort. Efter andra gången så blev han lite mer ledsen så han fick sova i våran säng resten av natten. Så jag har fått små fötter i svanken, ryggen och i ögat. Tur att det inte blev blått ;P

Tänkte vara snäll idag och låta prinsen äta frukost framför tvn men han hamnade snabbt i sin stol istället. Han kastar nämligen sin frukost upp i luften och tycker att det är super roligt.. Fast det gör inte jag för så gör man bara inte. Så nu sitter han här i köket med mig, men han kladdar mest genom att trycka handen i smörgåsen sen gnugga händerna. Jaa vad ska man säga? :)


Prinsen fick en gitarr av mig igår.. den går redan sönder stup i kvarten ;)

Nej lite mer morgon mys kanske :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback