» Testar lite nytt..

Hallå där

Ska snart sätta mig i lugn och ro och äta mina varma mackor :) Testar att ha salami, tomat och brieost på :D
Hoppas att det kommer smaka.

Idag så cyklade jag och Oskar till mamma/mormor med lite korsordstidningar så hon har något att fördriva tiden med :) Oskar blev lite fundersam på hennes bandage men jag tror att han förstod ganska fort att mormor inte kunde leka.
Efter det besöket så åkte vi och storhandla. Henke kom och hämtade upp varorna efter jobbet. Återigen så är kyl och frys fylld av mat.
Och mamma, ta det lugnt, Oskar köpte en paket glass för pengarna. Rorry glass ;D

Nej nu ska jag koppla av. Tänkte sova tidigt ikväll för imorgon så ska jag jobba :) 7.30-14.30

Kärlek


anncatrin boström
13 Juni, 2012 - 19:28

Tack för hjälpen idag o bra att Oskar hitta glass<3 älskar er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback