» Regnet det öser ner..

Fy vilket jävla piss väder rent ut sagt! Jag bara väntar på att det kommer smälla snart, mullrade lite förut när jag åkte från jobbet. Trodde att det skulle börja regna redan då men jag hann hem :)

Fick som sagt jobba idag, 14-17. Behövdes lite extra hjälp på eftermiddagen och det är klart jag ställer upp.
Var ju bara kul att träffa barn och personal igen :)

Innan jobbet så var jag hemma hos mamma en sväng. Även Viktoria kom dit, mamma skulle hjälpa henne med håret. Blev en hel del prat och skratt och innan jag åkte till jobbet så kom moster Annelie förbi en stund även hon. En härlig förmiddag♥
Oskar fick vara på dagis idag fast det blev ingen lång stund. Henke jobbade bara halvdag så han hämtade prinsen strax efter halv tre.
Nu sitter vi alla lite smått trötta märker jag. Kommer nog bli tidigt för oss alla. Imorgon är det Sveriges nationaldag och vi är alla lediga. Fast det kommer nog inte ske så mycket ändå. Funderar på om man skulle ta och städa lite, fast jag får se hur jag känner imorgon ;)

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback