» Lördags godis

Hej du söta

Idag har vi faktiskt bara varit hemma idag och gosat i massor. Vi har busat lekt och hoppat i sängen.
Vi gick ner till affären (något jag gör nästan varje dag?!) och köpte lite mat och godis till kvällen och då passade Oskar på att hoppa i alla vatten pölar han gick förbi. Han sprang, hoppade och skrattade. Skorna och byxor var lagom blöta när vi kom hem :)

Just nu sitter vi alla och är rätt så mätta i magen. Oskar åt så bra med mat idag så han fick sin godis påse :)

Dom lades fint på rad så vi kunde räkna alla godisbitarna

Måste ju kolla så ingen bit är kvar i påsen

Själv måste jag ta mig en kopp kaffe och hoppas att jag vaknar till lite. Är så trött just nu.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback