» Härlig torsdag

Gokväll vackra du
 
Fick jobba idag, 8-16.30 och på jobbet så hade vi midsommarfirande. Vi tog med oss alla barnen, som hade egen matsäck med sig, på utflykt. Dom sprang upp och ner för kullen som vi satte oss på och så sjöngs det sånger. Super trevligt, och vi hade sån himla tur med vädret! Solsken och värme :) En av fröknarna hade med sig kex och brieost till oss fröknar. SÅ HIMLA GOTT!! Jag har fått lite måste ha känsla när det kommer till brieost.
Tack vare att jag har varit ute hela dagen på jobbet så har jag fått en sån härligt fin bränna efter mitt linne. Haha ser ju inte klok ut!!
 
När jag kom hem från jobbet så möttes jag av en lycklig Oskar i dörren :) Stor bamse kram fick jag och ett stort glatt, Hej Mamma. Sen tittade han på Henke och, kramade om mitt ben och sa Min. Haha min gulliga unge♥
 
Vi tog oss en cykeltur hem till mamma och pappa en stund på eftermiddagen, Oskar ville träffa sin morfar och mormor
Oskar och mormor
"Moffa kom" Oskar är väldigt bestämd :)
Och hjälpsam, han berättade att blommorna skulle ha vatten.
 
På vägen hem så stannade vi till vid en lekpark och lekte lite :)
Oskar gjorde kaffe och kaka till mig
 
Nu sover Prinsen för natten och jag ska fanimej också gå och sova. Är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna. Hoppas att jag kommer få sova inatt och inte vakna var femte minut.
 
Kärlek
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback