» Härlig lördag

Vilken underbar/härlig eftermiddag det blev :)
Jag hade inte bara min syster på middag utan även min pappa! Riktigt trevligt :) Kanske inte bjöd på något jätte avancerad mat men det var trevligt med sällskap. Fikat blev gott och lyckat, älskar att baka!

Smarriga Cupcakes

Delar av min underbara älskade familj

Kommer du ihåg att jag imorse berättade att jag skulle göra en sak? Jo jag har tagit bort en sida av spjälsängen på Oskars säng :) Nu sover han i en "stor kille" säng :)

Vi får testa och se hur detta kommer gå

Har lagt lite filtar och annat dylikt på golvet ifall han skulle ramla ur sängen. Fast nyss när jag var inne och kollade så låg han så fint och sov :)
Han är verkligen en stor kille nu :)

Kärlek


anncatrin boström
03 Juni, 2012 - 22:10

Sängen såg bra ut o hoppas att natten gick bra;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback