» Vilken dag

Hej min vän

Ja idag gjorde jag ju verkligen bort mig. Som jag sagt så ska jag ju börja skolan igen, och idag var det information om kurserna och dylikt. Jag har hela tiden trott att mötet var kl 13 så jag åker dit och parkerar min cykel i godan ro, tar upp pappret för att läsa lite, och vad fan ser jag? Jo att informationen var kl 10!! Jag missade den med tre hela fucking timmar.
Så jag sprang in och började leta efter en studievägledare, hittade en och jag måste säga att hon var en ängel.
Hon hjälpte mig och gav mig tiderna till på måndag. Jag missade tydligen ingenting då själva registreringen är på måndag. Jag vet inte hur många gånger jag bad om ursäkt för att jag missade men det gjorde ju inget som tur var. Så nu på måndag börjar jag i skolan kl 08.15 sen har jag lektioner fram till kl 17.00, kommer bli en lång dag men jag ser fram emot det :)

Tog en sväng förbi ÖoB på vägen hem, shoppade lite kollegieblock, latte glas och en termosmugg. Köpte öven vattenfärg till Oskar som han fick måla med. Blev en jätte fin teckning som har fått en plats på kylskåpet :)
Sen gick jag in på prix och köpte Zlatans bok till Henke :)

Sen har jag och Oskar varit hos mamma/mormor och myst med syster/moster och Matilda. Pizza och vin, härlig underbar fredag kväll!
Nu lockar faktiskt sängen om jag ska vara ärlig.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback