» Lååång dag framför mig

Gomorgon min vän

Känner att det här kommer bli en lång dag. Har knappt sovit och känner mig allmänt seg i kropp och själ. Dels så har jag en pojkvän som kom hem kl halvett och tyckte att vi skulle umgås, men det gick ju inte så bra. Halv ett på natten, då är det fan sovtajm.
Men jag får springa ner och köpa mig en energidryck och dricka massa kaffe :)

Jag åkte ju som sagt upp på stan efter skolan, och trots att klockan bara var 11 så var det sjukt mycket folk. Och jag blir så trött på alla egoister som går på stan. Folk med barnvagnar som stannar mitt i vägen, eller folk som stannar mitt i gången och står och pratar. Okej, jag har barn och barnvagn och ibland kanske jag också är lite egoistisk men man kan ju tänka lite när det är marknad?
Köpte iaf en tröja till Oskar, 14 par strumpor (jag fick några och Oskar några) sen blev det marknadsgodis, nybakta munkar och underbart goda brända mandlar. Köpte två påsar med mandlar så en åt jag upp igår, den andra kommer väl hamna i magen idag.

När jag kom hem på stan så blev det en liten lugn stund innan Stampe kom och hälsade på. Satt och snacka lite med honom innan det blev dags för grabbarna att dra. Jag och Oskar skulle gick ner och handla lite på affären och då kunde jag inte låta bli så jag sprang in på blomsteraffären och köpte två jätte fina ljuslyktor som jag har spanat in ett tag

Nu ser man dom inte så bra, men det vart riktigt fint när jag tände ljus igår. Funderar lite på att köpa dekorationsand och ha i. Jag tror att det kan bli riktigt snyggt. Ska ta ett kort när det är mörkt ute så det verkligen ses.
Sen igår så kom Henkes syster hit och hälsade på. Satt och snackade en massa skit då vi har ganska mycket att ta igen. Hon kom hem för en månad sen efter att ha spenderat ett år i australien. Så det finns ju mycket att snacka om. Satt också och svulla godis , chips och munkar. Men vafan, man lever ju bara en gång så då kan man lika gärna njuta av det goda.
Efter att Marika drog så blev det ett litet skype samtal med Marie, men min dator började hänga sig och så ringer Henke och fyllebabblar. Så Marie om du läser detta, förlåt jag loggade bara inte ut och sket i dig.

 

Idag blir det att träffa mamma och pappa. Dom drar ju till Thailand imorgon (lyckliga jäklar) och blir borta i två veckor. Och det är ju inte en lång tid men jag kommer sakna dom. Är ju van att träffa dom minst en gång i veckan om inte mer. Och att prata nästan varje dag. Men två veckor kommer gå fort :)

Nu ska jag börja göra mig iordning lite, men jag ska försöka att bli bättre på att uppdatera lite mer.


Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback