» Trött efter en jobbigt natt

Gomorgon min kära vän

Att jag snart ska bege mig till skolan känns inte så lockande. Tror faktiskt att det är första gången som jag känner så den här veckan. Fast anledningen till att jag känner som jag gör är inte för att jag redan är skoltrött, utan för att jag är så förbannat trött. Blev inte mycket sömn inatt inte.
Gick in i sovrummet för att jag skulle sova, men då vaknade Oskar och ville att jag skulle klia honom på ryggen. Klart jag gör det, allt för mitt hjärta ♥
Men så fort jag trodde att han sov och tog bort handen så vaknade han och grät och ville att jag skulle klia mer. Sen började han säga öga och pekade på sina, dom var helt igenklibbade så vi gick upp och tvättade honom lite så han inte skulle få panik. Efter det fick han sova i våran säng, men då var ju inte han trött längre, nej vi skulle läsa Lejonkungen, Bamse och massa andra böcker. Jag tror vi fick honom att somna innan tolv iaf.
Haha men det slutar inte där, för har jag inte en unge som håller mig vaken om nätterna så har jag en pojkvän som gör det. Han snarkar högt och ligger nästan på mig. Okej det är super mysigt att gosa och kramas och jag älskar att göra det, men så att jag knappt kan röra mig?

Nej nu ska jag börja göra mig iordning, ska förbi mamma och pappa först och hämta min miniräknare som pappa så snällt har bytt batterier på.

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback