» Söndag kväll

Gokväll min vän

Har städat och fixat hela dagen! När man har småbarn så är det inte lätt att göra allt på en gång utan man får ta det i små etapper.

Tog med mig Oskar och köpte lite dekorationssand och vattenkristaller/pärlor. Dekorationssanden har jag redan gjort iordning på så där brinner ljusen för fullt, men kristallerna/pärlorna ligger fortfarande i vatten och blir större. Ska fixa iordning på dom innan jag ska sova.

Har som sagt städat och fixat hela dagen så nu är det rent och fint här hemma. Inga leksaker på golven, ingen disk eller nåt! Men jag vet att imorgon kommer det vara lekasaker överallt när jag kommer hem från skolan.

Snart är mina underbara föräldrar framme i Thailand. Känner mig lite avundsjuk, men bara mest för att dom kommer få värme och solbrända kroppar. Fast samtidigt så kan jag ju bara gå och lägga mig i ett solarium, kanske vore något?

Nej nu ska jag kolla på tv och koppla av lite.

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback