» Ska inte lova att göra en design..

Hej min kära vän

Jag ska aldrig mer lova att fixa min design för jag orkar inte. Dels finns det inga kort på mig så det måste jag fixa, och för att göra det måste jag göra mig iordning. Och idag har det varit en sån dag då jag har gått med myskläder, osminkad och med toffs mitt på huvudet.

Natten till idag var extremt jobbig. Oskar vaknade halv tolv och grät och var helt hysterisk och höll på så i över en timme. Jag tror att han somnade igen efter kl ett. Sen vaknade han imorse redan strax efter kl sex. Så det har inte blivit många timmars sömn inte. Diret när vi kom upp så ville han leka med bilar och busa, jag måste säga att jag kände mig som en elak mamma när jag sa att mamma orkar inte. Men jag tror jag vägde upp det genom att göra frukost som vi åt i soffan framför disney channel. Gosade under filten och drack oboý :)

Fick även tillbaka min mattebok så nu är jag verkligen redo för morgondagen. Trodde att jag skulle vara i skolan till kl 17 imorgon men när jag satt och kollade på alla ämnenas scheman på deras hemsida så såg jag att det bara blir till kl 14. Har suttit och skissat och kollat vilken grupp jag ska gå med i så att inga ämnen krockar med varandra.
Och nu tror jag att jag har fixat mitt schema, och det kommer bli 1-2 lektioner varje dag. Men ingen dag går längre än till kl 14. Hoppas att jag kommer klara det här, men jag har sagt att jag ska ta vara på alla chanser till extra hjälp och det ska jag göra också. Mitt mål är att klara varje kurs med Godkänt i betyg. Gör jag det så kan jag verkligen vara stolt över mig själv. Kanske borde lova mig själv en belöning om jag klarar det? Men vad?

Kärlek




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback