» Plugg och Wild Child

Gokväll min underbara vän

Har precis kollat klart på filmen som gick på 3an, Wild child. Försökte plugga samtidigt och det gick ganska bra. Har redan gjort 8 frågor så nu har jag bara 7 kvar. Fast dom tar jag imorgon, nu måste mitt huvud och hand få vila lite.
Kan fortsätta med resten imorgon.

Efter skolan så mötte jag upp Henke och Oskar sen blev det en skön promenad hem. Så roligt att vara ute med Oskar nu, allt är spännande och roligt. Man blir så lycklig av att se han lycklig. Varje gång det åker förbi en traktor eller lastbil så blir han helt extas och nästan hoppar i vagnen och utbrister wooow :) Min älskade lilla unge, när blev du så stor?

Nu ska jag sova så jag är utvilad imorgon bitti när det ska räknas matematik. Huvudet och koncentrationen måste vara på topp!

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback