» Plugg, bus och lite mer plugg

Hej min kära vän

Måndag igen och idag var det återigen dags att vara i skolan. Det var ju knappast speciellt härligt att cykla imorse när Henke berättade att det var nästan -10 grader ute, man vaknade till i den kalla luften som tur var. Kom till skolan och var en isbit ända ut i tåspetsarna och fingerspetsarna.
Efter skolan så svängde jag in på Blomsterlandet och köpte lite tulpaner. Fick ju en massa vattenkristaller över igår så jag la dom i en vas och idag kom blommorna. Blev riktigt snyggt måste jag säga

 

Och så här blev det i mina ljuslyktor

 

Har hunnit sitta en stund med en historia uppgift under dagen och nu ska jag göra lite mer av instuderingsfrågorna. Oskar har blivit nattat och ligger nu i sin säng så nu är det lugn och ro här hemma. Hela dagen så har han ropat på mamma och pappa även fast vi är i samma rum, och när vi svarar så tittar han på oss och säger heej. Haha min lilla underbara gosunge ♥


Nu ska jag plugga en liten stund innan det är dags att sova. Funderar på att lägga mig i tid ikväll, hur nu det ska gå till ;)
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback