» Mer shopping..

Hej min vän

Blev en tur upp på stan igen, tog en promenad med mamma och pappa. Och så blev det så klart mer shopping idag. Eller inte så mycket men lite. Köpte en ballong till Oskar och mer brända mandlar till mig. Så sjuukt gott!
Oskar fick en stor lastbil med massa småbilar av mormor och morfar också, och det första som händer när vi öpnnar lådan är att han har sönder stora "huvudlastbilen". Tur att morfar har superlim och kan laga det som är trasigt. Var inne på Claes Ohlson och köpte mer kaffe patroner till min kaffe maskin, så nu kan jag göra mina caffe lattes igen.

Är hemma hos mamma och pappa nu och vi har precis ätit den godaste maten på länge. Kina gryta och så friterade räkor och fläskfilé. Är så mätt att jag mår illa, och två matlådor på köpet får jag med hem. Blev mycket mat över.

Nu ska jag öppna min energidryck och fixa naglarna på mamma, frans manikyr ska det tydligen vara.

Kärlek

Kul när man hittar gamla kort :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback