» Måste måste måste göra en ny design..

Hej min vän

Att fixa en design och ta lite kort blev det inge med idag. Har inte orkat om jag ska vara ärlig. Känner mig helt slut i kroppen trots att jag inte har gjort ett dugg.
Var hos min mamma idag medans Oskar var på dagis, lånade hennes pannkakspanna så jag kunde göra pannkakor idag. Men jag vet inte vad jag gör för fel för dom blir perfekta i mitten och brända utåt kanterna.
Har också hunnit städa så nu ser det bra ut igen. Borde boka tvätttid men än så länge är det inte kris med kläder.

Imorgon händer det, jag kommer äntligen få mitt schema!! Nu börjar skolan och allvaret och jag kan inte
längta mer! Vill bara börja nu så jag får sätta igång :)

Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback