» Klumpeduns

Gomorgon min vän

Känns som att jag har blivit en klumpeduns dom senaste dagarna. Som igår när jag skulle göra potatismos, då råkade jag välta ner en saftflaska som stod på bänken. Och jag hade inte satt på korken ordentligt sist jag gjorde saft. Sååå den hamnade överallt, under kaffemaskinen och brödskrinet osv. Idag hade jag ut en hel burk med strösocker, på bänken så även det hamnade under kaffemaskinen och brödskrinet. Va fan!!

Idag är det bara en lektion så det känns väldigt skönt. Efter skolan ska jag stanna till på Willys och storhandla sen får Henke hämta upp varorna. Även tvättstugan står på schemat och så kommer mina svärföräldrar och svägerska hit efter kl 16. Och så är det ju dags för hockey ikväll, Örebro-Leksand! Blir en fullspäckad dag helt enkelt :)

Nu ska jag bege mig iväg, ha det bra!
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback